GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések

Mi ez a biztosítás?

Ellátás alapú egészségbiztosítás. Egészségügyi panasz esetén, a

biztosító egészségügyi ellátást szervez az Ügyfél igényeinek és

betegségének legmegfelelőbb helyen és szinten,

biztosítói költségvállalással.


Mire elég a biztosításomban lévő térítési limit?

Példák az ellátások díjára az elérhető szolgáltatók közül:

Belgyógyászati szakorvosi vizsgálat 20 000-40 000 Ft

Bőrgyógyászati szakorvosi vizsgálat 25 000-40 000 Ft

Endokrinológiai szakorvosi vizsgálat 22 000-35 000 Ft

Fül orr gégészeti szakorvosi vizsgálat 23 500-29 900 Ft

Gastroenterológiai szakorvosi vizsgálat 25 000-50 000 Ft

Nőgyógyászati szakorvosi vizsgálat 25 000 49 900 Ft

Reumatológiai szakorvosi vizsgálat 17 000 29 900 Ft

Hasi és kismedencei ultrahang vizsgálat 22 500-40 000 Ft

Röntgen felvételek testtájanként és irányonként 18 000-40 000 Ft


Mi történik akkor, ha a keretem már nem elegendő az igényelt

ellátásra?

Amennyiben már elhasználta az éves keretösszege 90%-át, a további

ellátás költségét a biztosító utólag, számla ellenében téríti, a fennmaradó

éves keretösszeg erejéig.

Az éves keretösszeg év közben nem tölthető fel.


Hogyan vehetem igénybe az ellátást?

Online , interneten keresztül amelynek folyamata:

Online ellátásszervezés regisztrációt követően vehető igénybe a

https://unionerted.hu/ honlapon keresztül. A regisztrációhoz a TAJ

számára, vagy az adóazonosító jelére lesz szüksége, amennyiben

rendelkezik ilyennel. Amennyiben nem, a regisztrációhoz kérje az

ellátásszervező segítségét.


Új foglalás kezdeményezése során az egészségügyi panasszal, illetve

az igényelt orvosi szakterülettel kapcsolatos információkat kell megadnia

a felületen.

Ezt követően online naptárból van lehetősége időpontot foglalni azonnal,

a rendelkezésre álló szabad időpontok, illetve orvosok közül.

Az online felület használatához készítettünk egy segédletet, amelyet

https://unionerted.hu/assets/pdf/UNION-ERTED-Segedlet.pdf linken

érhet el.

Online ellátásszervezés keretében jelenleg az alábbi szolgáltatások

érhetők el: rizikófelmérés, járóbeteg szakellátás budapesti

szolgáltatókhoz, utólagos térítés.

Telefonon keresztül (+36 1 510 0050 hétfőtől péntekig 8:00 és 20:00 óra

között)


Mi a telefonos ellátás szervezés folyamata?

Első lépésként hívja fel a call centert a +36 1 510 0050 telefonszámon.

A diszpécser személyes adatai (név, születési dátum, anyja neve és TAJ

száma) segítségével beazonosítja Önt, valamint a rendelkezésére álló

biztosítási csomagot, hogy lássa, milyen szolgáltatásokra jogosult.

Az azonosítást követően a diszpécser megbeszéli Önnel az ellátási

igényt. Ha szükséges, átkapcsolja a hívást egy orvos kollégához további

részletek tisztázása céljából.

Amennyiben járóbeteg szakellátást szeretne igénybe venni, az

ellátásszervező egyezteti Önnel, hogy a panaszai alapján milyen

szakorvosi vizitre van szüksége.

Ehhez szükség esetén bekérheti a kapcsolódó orvosi dokumentumokat,

amennyiben vannak ilyenek, ezek hiányában egyeztethet a call center

orvosával, majd visszahívja Önt.

Amennyiben diagnosztikai, nagyértékű diagnosztikai vagy egynapos

sebészeti ellátást szeretne igénybe venni, a diszpécser bekéri Öntől az

erre vonatkozó írásbeli orvosi javaslatot.

Előfordulhat, hogy a diszpécsernek egyeztetnie kell a biztosítóval is az

ellátás megszervezése előtt.


További kérdés esetén keress minket a +36 30 7374 551 számon, vagy írj nekünk a lelkes.jolan @ biztositaskell.hu címre!