GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések
Mi ez a biztosítás?
Ellátás alapú egészségbiztosítás. Egészségügyi panasz esetén, a
biztosító egészségügyi ellátást szervez az Ügyfél igényeinek és
betegségének legmegfelelőbb helyen és szinten,
biztosítói költségvállalással.
Mire elég a biztosításomban lévő térítési limit?
Példák az ellátások díjára az elérhető szolgáltatók közül:
Belgyógyászati szakorvosi vizsgálat 20 000-40 000 Ft
Bőrgyógyászati szakorvosi vizsgálat 25 000-40 000 Ft
Endokrinológiai szakorvosi vizsgálat 22 000-35 000 Ft
Fül orr gégészeti szakorvosi vizsgálat 23 500-29 900 Ft
Gastroenterológiai szakorvosi vizsgálat 25 000-50 000 Ft
Nőgyógyászati szakorvosi vizsgálat 25 000 49 900 Ft
Reumatológiai szakorvosi vizsgálat 17 000 29 900 Ft
Hasi és kismedencei ultrahang vizsgálat 22 500-40 000 Ft
Röntgen felvételek testtájanként és irányonként 18 000-40 000 Ft
Mi történik akkor, ha a keretem már nem elegendő az igényelt
ellátásra?
Amennyiben már elhasználta az éves keretösszege 90%-át, a további
ellátás költségét a biztosító utólag, számla ellenében téríti, a fennmaradó
éves keretösszeg erejéig.
Az éves keretösszeg év közben nem tölthető fel.
Hogyan vehetem igénybe az ellátást?
Online , interneten keresztül amelynek folyamata:
Online ellátásszervezés regisztrációt követően vehető igénybe a
https://unionerted.hu/ honlapon keresztül. A regisztrációhoz a TAJ
számára, vagy az adóazonosító jelére lesz szüksége, amennyiben
rendelkezik ilyennel. Amennyiben nem, a regisztrációhoz kérje az
ellátásszervező segítségét.
Új foglalás kezdeményezése során az egészségügyi panasszal, illetve
az igényelt orvosi szakterülettel kapcsolatos információkat kell megadnia
a felületen.
Ezt követően online naptárból van lehetősége időpontot foglalni azonnal,
a rendelkezésre álló szabad időpontok, illetve orvosok közül.
Az online felület használatához készítettünk egy segédletet, amelyet
https://unionerted.hu/assets/pdf/UNION-ERTED-Segedlet.pdf linken
érhet el.
Online ellátásszervezés keretében jelenleg az alábbi szolgáltatások
érhetők el: rizikófelmérés, járóbeteg szakellátás budapesti
szolgáltatókhoz, utólagos térítés.
Telefonon keresztül (+36 1 510 0050 hétfőtől péntekig 8:00 és 20:00 óra
között)
Mi a telefonos ellátás szervezés folyamata?
Első lépésként hívja fel a call centert a +36 1 510 0050 telefonszámon.
A diszpécser személyes adatai (név, születési dátum, anyja neve és TAJ
száma) segítségével beazonosítja Önt, valamint a rendelkezésére álló
biztosítási csomagot, hogy lássa, milyen szolgáltatásokra jogosult.
Az azonosítást követően a diszpécser megbeszéli Önnel az ellátási
igényt. Ha szükséges, átkapcsolja a hívást egy orvos kollégához további
részletek tisztázása céljából.
Amennyiben járóbeteg szakellátást szeretne igénybe venni, az
ellátásszervező egyezteti Önnel, hogy a panaszai alapján milyen
szakorvosi vizitre van szüksége.
Ehhez szükség esetén bekérheti a kapcsolódó orvosi dokumentumokat,
amennyiben vannak ilyenek, ezek hiányában egyeztethet a call center
orvosával, majd visszahívja Önt.
Amennyiben diagnosztikai, nagyértékű diagnosztikai vagy egynapos
sebészeti ellátást szeretne igénybe venni, a diszpécser bekéri Öntől az
erre vonatkozó írásbeli orvosi javaslatot.
Előfordulhat, hogy a diszpécsernek egyeztetnie kell a biztosítóval is az
ellátás megszervezése előtt.
További kérdés esetén keress minket a +36 30 7374 551 számon, vagy írj nekünk a lelkes.jolan @ biztositaskell.hu címre!